الخميس، 29 مايو 2008

بمناسبة التجديد للطوارئ

سيدي الرئيس
تحية وبعد ..
يسرني أن أزف لسيادتكم الفرح الشعبي العارم بسبب التجديد للطوارئ
سيدي باني دولة الأمن المركزي ..أقصد الأمن والأمان ..أقول لك أن الشعب اخترع أدوات جديدة
للتعبير عن فرحه ..مثل خبط رؤسهم بالحوائط...ولعل أجمل طريقة ..تلك التي يحتفلون بالتجديد للطوارئ
بإخراج أصوات ما من قعر الأنف ..حتى أولياء الأمور تفهموا الرسالة جيدا ..فقاموا باتباع خطى سيادتكم
وفرضوا الطوارئ في البيوت للثانوية..وأنا نظرا لأصوات المحتفلين من حولي_تلك الأصوات الخارجة من قعر الأنف_ أجدني مضطرا لعدم الإطالة على سيادتكم
مخبركم الوفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
المخبر العام

هناك 23 تعليقًا:

جبهة التهييس الشعبية يقول...

هههههههههههههههههههههههه
ده انت حشاش
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههه

خيرالدين يقول...

يعنى حالة الطوارىء دى علشان العيال يذاكروا
وانا اللى كنت فاكر

ربنا يديله على قد نيته

GiGi world يقول...

انا معاك
وانا حتى قلتلهم ليه مدوه سنتين بس ده انا كان نفسي يبقى خمسه ولاعشره مش قانون الطوارئ ده بتاع مستشفى الطوارئ
بلغ سلامى للرئيس

اوعى تفكر يقول...

ايه يعنى يعنى هى جت على الرئيس
ماهو انا فى البيت ابويا تضامن معاه
وفرض الطوارئ عندنا
وهو فرضها عليهم
يعنى خلصنين
وكل واحد ونيته بقى
سلام
ياعم المخبر

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

لا تعليق الا
اخترناك اخترناك اخترناك

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ماعيييش البطاقة يابيه ينفع ؟
احب اقولك ان قانون الطواريء حلو خالص ومحندق ودمه خفيف علي قلبي وبسكوت وياريت توصي عليا الريس عشان نفسي اشوفه

الفارس الملثم يقول...

ههههههه

ايوه طبعا لازم الشعب ياخد جرعة التطعيم لغاية لما يقرروا يفطموه بعد 100-200 سنه كده

تحياتي
محمد

momken يقول...

طوارىء طوارىء مالكش دعوة

مالها الطورىء
علشان كرمتنا يعنى
وان اسيادنا الظباط حاطين جزمتهم فوق راسنا

وايه يعنى
دى حتى جزمتهم زى الفل
وهما يقصدوا يحموا راسنا علشان منتعورش ولا طوبه تبطحنا

كمان ايديهم على قفانا علشان يحمونا ويطبطبوا علينا كتر خيرهم
الناس مش عارفين يحافظوا علينا ازاى ولا ازاى

كتر الف خيرهم


تحياتى

tamer.sala7 يقول...

ههههههههههه
يا دماغك
هههههههههههههه
هههههههههههههههههههه

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههه
وانا من مكاني هنا بقول الف الف الف مبروك علينا
بس سنتين شوية يا ناس طب وبعدهم الدنيا هتبوظ
دة كلام ياريت يتمد اكتر
تحياتي لمرورك بمدونتي بس مش هقع لسبب بسيط ما بعرفش اغلط في حد
هههههههههههههه
تحياتي واحتراماتي
قلبي حاسس انك بتشتغلنا

Desert cat يقول...

كل البلد دلوقتى عمال تطلع اصوات من مناخيرها ومن جميع الاعضاء ومش قارين يتكلموا
ليييييييييييييييييييه

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مترصش تانى يا هرم هو كدة وصل

0000000000000000000000000000000
وفرضوا الطوارئ في البيوت للثانوية..وأنا نظرا لأصوات المحتفلين من حولي_تلك الأصوات الخارجة من قعر الأنف_ أجدني مضطرا لعدم الإطالة على سيادتكم
------------------------

بجد مسخرة يعنى ...


دمك زى العسل..

أبو الفـــداء يقول...

أبلغ سلامنا لمن ملك...

وقل له مبجلا بأن لك...

معزة في صدرنا...

وأننا جميعنا سنظل لك....

التوقيع:مواطن محب للرئيس

Empress appy يقول...

ياااااااا شكر خاص جامد جدا انما ايه الاصوات دى هههههههههههههههههههههههههههههههه

كيكى عوووووو يقول...

معايا بطاقة تموين ينفع...بجد بجد مدونتك زى العسل...اية دة مش ممكن بجد...عاجبنى اووووووووى مدونتك ...هجى علطول...تحياتى

بنت القمر يقول...

:))

غير معرف يقول...

انا قعر انفى وجعنى

امل يقول...

السلام عليكم
مدونه دمها خفيييييييييف جدا
وفكرتها حلوة قوي
ينفع ادخل من غير ما
ابرز البطاقة تاني
ههههههههه
تحياتي

CrY2DaY يقول...

الموضوع اكبر من ان احنا ناخدة بتهريج

تحياتى

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
المخبر العام يقول...

أنا بحيي وأيد أبارك وأشد على أيد كل الناس اللي وافقت على قرار الريس
وكل واحد _على رأي إحنا _على قد نيته . سواء عشان العيال يذاكروا أو لمستشفى الطوارى زي ما جيجي بتقول
..
اوعى تفكر ..بيقول رأي جامد جدا ..اللي حالة الطوارئ دي كل الناس عايشة فيها ..فيبقى عدم إحساس من الريس إنه مايمدهاش
وإخترناك إخترناك إخترناك
..
وبحذر ..اللي يخش المدونة يطلع البطاقة
مافيش كوسة هنا
هاخد بطاقة التموين المرة دي يا كيكي
بس أنا كلمتي عمرها ما تنزل الأرض أبدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
..
ثم البلد فعلا بتطلع أصوات من منخايرها لحد ما مناخيرها وجعتها


وطبعا دا مفيد جدا للداخلية..أقصد للصحة
..
:))

..
وبرحب بالغزالي..ولووني ما شفتش البطاقة بتاعته

المخبر العام يقول...

بالنسبة للمواطن المشاغب حسام
أعيد له ثانية

تعليقك أكلته "أنياب الديموقراطية"

مدحت محمد يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههه
فعلا خير رد برضه